söndag 7 augusti 2011

Slut på semester + köp-stopp


Så va det slut på semester o dax att jobba i morgon.
Men bra på sätt o vis, för nu behöver jag tjäna lite pengar igen.
Har länge gått o tänkt att jag ska köpa en kamera och precis före semestern så slog jag till.
För ett par år sen promenerade jag & brorsan i Farstanäset.
Vi hittade ett trevligt stug-område, jag blev intresserad och anmälde mig till nån kö i föreningen, sen glömde jag bort allt om det.
För några veckor sen så fick jag ett oväntat samtal från föreningen, om att jag är först i kön & att det är en stuga ledig..
Så nu har jag en trevlig liten sommarstuga oxå. Men nu har jag köp-stopp!

3 kommentarer:

Sanna sa...

Härligt att börja jobba igen va?
Måste man ha köpstopp när semestern tar slut, det hade jag visst missat. Kommer det bilder från insidan?

Ha det gott.

Bullshit sa...

Inga bilder från insidan "än iallafall" Måste städa först. ;)

Sanna sa...

Då får man vänta med spänning på insidanbilder. :)
Jag tror iaf att dom kommer.