måndag 24 november 2008

Zakk Wylde & 4Sound



Förra veckan såg jag en notis i tidningen. "Bifogad"
Jag tipsade sonen om det. Rock & gitarrer är hans liv just nu.
Han blev eld & lågor över det & vi bestämde oss för att åka dit.
Trots minusgrader & snöyra stod sonen i könför att träffa Zakk & få en autograf på sin elgitarr. "Jag va med som sällskap"
Efter 1 timme & 45min i kylan va det vår tur att komma in.
Då kommer vakten ut o säger att det det inte blir nåt mer insläpp. (30min för tidigt)
Efter 1 veckas väntan & 2 timmar i kylan släpar vi oss sakta hemmåt, så jä-la frusna & besvikna. Jag tror att vi ett bra tag framöver kommer att minnas kylan & besvikelsen, när vi hör namnen Zakk Wylde & 4Sound

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var där 16.40 och fick min autograf 19.05...
All heder åt Zakk som tog sig tid till alla fans, dock stort minus till 4 Sound som kunde skött det hela snyggare från start! /Petra

Bullshit sa...

Petra:
Då får jag gratulera. ;)
Vi gick lott-lösa där ifrån.
Vi kanske lyckas bättre nästa gång.. ;)

Anonym sa...

Jag håller tummen! ;o)

Dessutom var ju konserten helt fantastisk! :o)

/Petra